כבעל ניסיון תעסוקתי ואקדמי של מעל שני עשורים וכמרצה בעשור האחרון – אני גאה להוביל את לימודי אפיון חוויית המשתמש בישראל.
גם בקורסים וגם בהרצאות, אני עושה שימוש במתודולוגיות פרקטיות ומדעיות המתקדמות ביותר, במטרה ללמד לאפיין עולם טוב יותר;
כל אחד והעולם שלו וכל אחת והעולם שלה.
"מסעו של המשתמש תמיד יתחיל ויסתיים בעולם האמיתי"
ד"ר עופר מונר
קורסי אפיון חווית משתמש ברמה הגבוהה והמעמיקה ביותר בישראל.
בין אם אתם מתחילים הרוצים ללמוד את התחום או לעשות הסבה מקצועית ורוצים להיות מוכנים לשוק העבודה או שאתם כבר שנים בתחום ורוצים להרחיב את הידע שלכן באמצעות קורס אפיון מתקדם.
לעיתים אנו נתקלים בהתלבטויות אפיוניות ועין חיצונית יכולה לשפוך אור נוסף ולעיתים אף לפתור בעיות סבוכות שאנו מתעמתים עימן. הייעוץ כולל ניתוח מתודולוגי וויזואלי של הבעיות וכן סיפוק פתרונות אפיוניים
שעות ייעוץ ניתנות לרכישה או במסגרת שעתית או במסגרת בנק שעות
סדנאות אפיון מוצר ממוקדות ועשירות הכוללות מחקר, מסעות משתמש, ניתוח תפקידים ומשימות, ארכיטקטורת מידע ועוד. ניתן לבחור סדנאות אפיון אתרים, מוצרי מובייל, וכן אפיון מערכות מורכבות.
ימי העיון מותאמים לצרכים של כל צוות או חברה ומתקיימים בנושאים שונים.
לכל צוות מוצר ולכל חברת הייטק הצרכים הייחודיים שלהם. התאמת תכני הלימוד וההרצאות באמצעות גיוון, למידה חווייתית, גמישות והתאמת הרמה לכל צוות מוצר הנה הקו המנחה בכל בניית קורס מותאם
בהתאם לצרכים, ניתן להזמין קורס שלם, או הרצאות נבחרות בנושאים הרלוונטיים לצוות
קוראים לי עופר, ד"ר עופר
יש פה את הגרסא הארוכה שתענה על השאלה למה דווקא אני מתאים לכל צרכי אפיון חוויית משתמש שיש לכם.
נכון, זה החלק המשעמם של הקורות חיים וההיסטוריה וכל מה שקרה פעם, אבל אם ממש ממש אין לכם משהו טוב יותר לעשות – אז תקראו, אולי תגלו איזה סוד או שניים
יש לא מעט מקומות ולא מעט אנשים שאפשר ללמוד מהם איך לייצר חוויית משתמש טובה, אז מה מבדיל אותי מהם? למה דווקא אני? מה משמעות החיים? איך מכינים קרם ברולה?
לחלק מהשאלות האלו, יש לי תשובות.
אפיון חוויית משתמש הוא יישום של פסיכולוגיה קוגנטיבית - עשיתי בזה דוקטורט
אני יודע למה נכתב כל חוק אפיון ומאיזו תיאוריה הוא נובע וגם אתם תדעו
חמש עשרה שנות ניסיון באפיון מערכות / אתרים / אפקליציות / כל דבר עם מסך
עשרים וחמש שנות ניסיון בהוראה, שזה אומר בתכלס שדי הרבה אנשים כבר למדו אצלי
מה אומרים עלי
את רוב הביקורות פה לא ערכתי
קורס מרתק, שמספק את ההעמקה הנדרשת למי שכבר עובדת בתחום ומחפשת עוד התמקצעות.
קורס חובה בעיני למנהלי מוצר בתחום המערכות המורכבות שרוצים להבין איך לתכנן ממשקים טובים יותר.
קורס מאוד מעשיר ומקיף. מועבר על ידי עופר בצורה מאוד מעניינת וסוחפת עם נגיעות של הומור משובח.
ארבע שעות בשבוע שהרגישו כמו רבע שעה. הקורס מעמיק בתהליכים פסיכולוגיים של חוויית משתמש, מלמד כיצד לבצע מחקר מעמיק ולקבל החלטות אפיוניות מושכלות.
מאוד מומלץ למי שרוצה לרכוש ידע מעמיק ולהבין כיצד לבנות מערכת מידע ידידותית למשתמש.
הוא פשוט נפלא ונהדר
תקופת הקורס הייתה עבורי תקופה נפלאה, מלאה בלמידה וסקרנות והנאה! מהרגע שהתחלתי את הקורס ונכנסתי לעולם האפיון
אני מרגישה שאני צמאה לעוד ועוד מידע ונמצאת בלמידה וחקירה מתמדת, ואפילו הספקתי להחליף עבודה תוך כדי בעקבות הקורס ולהתחיל לגעת בתחום מקרוב.
אז חד משמעית אחת ההחלטות הטובות שקיבלתי! תודה לך עופר על התקופה הזו, על הסבלנות, המקצועיות, הזרימה ועל כל המידע ודרך החשיבה שהעברת אלינו מכל הלב.
ניפגש בתעשייה!
בלתי נסבל, עולה על העצבים, לא מוריד את הפח
קורס מעמיק ומקצועי, לחלוטין עמד בציפיות ונתן לי כלים על מנת לאפיין אבל לא פחות חשוב מכך, להבין מה אני עושה ולמה אני עושה את מה שאני עושה.
קורס שפותח לך את הראש ומלמד אותך לחשוב. שמחה בבחירה שלי וממליצה בחום.
מאוד נהנתי לשוחח איתו, אדם מעמיק ומעניין
נהניתי מאוד מכל רגע. מרגישה שניתנה לי ההזדמנות להיות אשת מקצוע הרבה יותר טובה ממה שהייתי אילולא הייתי עוברת את הקורס, וזו הייתה הזדמנות נפלאה.
הביקורות שניתנו היו נהדרות ומקדמות.
תודה רבה על הכל . זו הייתה זכות גדולה ללמוד וגם זכות גדולה להכיר.
בשבילי תמיד תהיה "המרצה" בזכות הניסיון שלך והידע, אבל אם יום אחד אוכל לקרוא לך קולגה, יהיה לכבוד הוא לי. אז פשוט תודה!
קורס מדהים, מלמד, מקיף ומעמיק! עופר מרצה בחסד ועושה זאת מכל הלב.
לא יצא ממנו כלום
אתחיל מלומר שהגעתי לקורס עם המון חששות, ואני יוצאת ממנו אופטימית מתמיד. אני מרגישה שרכשתי המון ידע וכלים שיתרמו לי בהמשך הדרך בתחום.
אני רוצה לציין כי הליווי הצמוד של עופר אינו מובן מאליו בכלל ובכל פעם שפניתי אליו הופתעתי מחדש מהזמינות, ההתעניינות והייעוץ המקצועי.
הגעתי לקורס לאחר תואר ראשון בפסיכולוגיה מתוך עניין בתחום, אך עם המון חששות ואי ודאות.
בקורס למדתי המון ורכשתי מגוון כלים פרקטיים ותאורטיים כאחד.
הליווי הצמוד של עופר, האכפתיות והמקצועיות המאפיינת אותו הביאו אותי לגלות את הקסם שבתחום, ופתחו בפניי עולם של אפשרויות חדשות.
קורס מעולה שמתאים לכל מי שמגיע מכל תחום, גם בגלל התוכן שלו, אבל בעיקר בגלל עופר שמאפשר דיון וביטוי לכל אחד מהתלמידים באופן הכי אמפתי ומסביר
אהבתי מאוד את החיבור של הקורס לפסיכולוגיה, ומבחינת השוק של קורסים, אני חושב שהייחוד שלך הוא בדיוק זה, הפן הפסיכולוגי.
והייתי עושה את הקורס מוכוון אף יותר לפן הזה. זאת אומרת גם לגבות דוגמאות באמצעות הוכחות פסיכולוגיות, וגם לשווק את הקורס כחוויית משתמש דרך פסיכולוגיה. אותי אישית זה ריתק מאוד.
אתה אדם שאוהב ללמד ואוהב להיות שם עבור אלו שבחרו בך ללמוד אצלם, ניכר שאתה שם בשביל האנשים ובשביל הפאשן האישי שלך למקצוע. אי אפשר לפספס. לכולם יש מקום אצלך בשיעור להתבטא,
גם אם הנאמר הוא ממש טיפשי או לא שייך בהכרח לנושא
קורס מרתק, שמספק את ההעמקה הנדרשת למי שכבר עובדת בתחום ומחפשת עוד התמקצעות.
קורס חובה בעיני למנהלי מוצר בתחום המערכות המורכבות שרוצים להבין איך לתכנן ממשקים טובים יותר.
קורס מאוד מעשיר ומקיף. מועבר על ידי עופר בצורה מאוד מעניינת וסוחפת עם נגיעות של הומור משובח.
ארבע שעות בשבוע שהרגישו כמו רבע שעה. הקורס מעמיק בתהליכים פסיכולוגיים של חוויית משתמש, מלמד כיצד לבצע מחקר מעמיק ולקבל החלטות אפיוניות מושכלות.
מאוד מומלץ למי שרוצה לרכוש ידע מעמיק ולהבין כיצד לבנות מערכת מידע ידידותית למשתמש.
ישפה מלא מאמרים. מאמרים שמסבירים מה זה אפיון, הרצאות וידאו שלמות, פודקאסטים, המלצות על ספרים, ראיונות מהעיתונות, יש אפילו הגיגים פילוסופיים על אפיון חוויית משתמש.
בקיצור, כל מה שרציתם לשאול ושאלתם, ונשארתם עדיין בלי תשובות.