היה לי הכבוד והעונג להתארח בפודקאסט של Evyatar Amira, פוליסה בארץ הפלאות. דיברנו על פסיכולוגיה, על ביטוחים, על משתמשים ועל החיים.
זה מה שאביתר כתב:
עד כה בלא מעט פרקים, דיברתי עם האורחים שלי על היישומים שהם פיתחו, על מערכות כאלה ואחרות, אבל הפעם אנחנו הולכים לדבר על להבין כיצד בכלל המשתמש שעבורו אנחנו מפתחים את המוצר, חושב ובעיקר מה המניע העמוק שלו לפעולה. היה לי הכבוד לארח את Ofer Monar, Ph.D., מומחה מוביל באפיון hashtag#חוויית_משתמש בשיחה על מודע ותת מודע על התנהגויות של משתמשים, על תהליכים פסיכולוגיים שיאפשרו להבין טוב יותר את המשתמשים שלכם, דיברנו גם על ספרו החדש שיצא לאחרונה ״הפסיכולוגיה של האינטראקציה״ וכמובן, כיצד להניע לפעולה משתמש להשתמש במוצר שהוא לא בדיוק רוצה אותו – אפליקציה ב#ביטוח. זה פרק חשוב גם לא רק מי שמפתח אפליקציה, אלא בכלל למי שעובד עם לקוחות וחשוב לו להבין אותם טוב יותר.
ואם בא לכן לצפות בווידאו של הפודקאסט, אפשר פה:
זו יכולה להיות תחילתה של ידידות נפלאה
אני בדרך כלל מגיב באותו היום, אם לא הגבתי, אז אני בים....