היה לי הכבוד והעונג להתארח בפודקאסט של רותם אבני – "יחסים עם מסכים"
בפודקסאט, רותם מדבר על איך לצרוך טכנולוגיה בצורה נכונה – מעין דיאטן טכנולוגי.
דיברנו על עולם הגיימיניג – על מה שטוב ומה שרע וגם על מה שמכוער.
בנוסף להיותי ד"ר לפסיכולוגיה קוגניטיבית אני גם גיימר נלהב שממשיך לשחק כמעט כל יום.
אז הפעם – פרק פוסדקאסט קצת שונה – לאוו דווקא על אפיון חוויית משתמש – אבל בהחלט על חוויית משתמש.
זה מה שרותם אבני כתב:
"מאז ומתמיד אנשים משחקים, אבל בעדין הדיגיטלי, עולם המשחקים עבר מהפכה של ממש. איך הגיימינג משפיע על המוח? על ההתנהגות שלנו? ועל הדרך בה אנו תופסים את המציאות? אילו שינויים הוא כבר יצר בחברה, ואיך הוא צפוי לעצב את העתיד שלנו?
בפרק הזה, אני מאחר את ד"ר עופר מונר, מומחה לחוויית משתמש, כלכלה התנהגותית, פסיכולוגיה קוגניטיבית וממשק אדם מחשב – וגם, גיימר וותיק, שחווה ממקור ראשון את כל המהפכות הדיגיטליות, מפונג ועד פורטנייט.
יחד אנחנו צוללים לטוב לרע ולמכוער של עולם הגיימינג:
הטוב – איך משחקים משפרים יכולות קוגניטיביות, מעודדים יצירתיות ומספקים כלים ללמידה ופיתוח אישי.
הרע – התמכורות, השפעת הגיימינג על חיי היום יום.
המכוער – איך תעשיית הגיימינג מנצלת מנגנונים פסיכולוגיים כדי למשוך אותנו פנימה, לגרום לנו לשחק עוד יותר ולשלם יותר וליצור חוויות משחק המתוכננות להיות אינסופיות.
לאן הולך עולם הגיימינג? אילו מגמות צפויות לנו? ואם היה אפשר לשנות דבר אחד, מה זה היה?
זהו פרק לכל מי שמשחק, לכל מי שהילדים שלו או שלה משחקים, ולכל מי שרוצה להבין איך הגיימינג משנה את החברה שבה אנו חיים.
האזנה נעימה 🙂
אנחנו שומרים על הפרטיות שלך
אנחנו משתמשים בעוגיות (Cookies) כדי לשפר את החוויה, לבצע ניתוח שימוש ולמדוד קמפיינים. אפשר לבחור אילו קטגוריות להפעיל. ניתן לשנות העדפה בכל עת דרך קישור “הגדרות פרטיות”.
אנחנו משתמשים בעוגיות (Cookies) כדי לשפר את החוויה, לבצע ניתוח שימוש ולמדוד קמפיינים. אפשר לבחור אילו קטגוריות להפעיל. ניתן לשנות העדפה בכל עת דרך קישור “הגדרות פרטיות”.
Essential cookies enable basic functions and are necessary for the proper function of the website.
These cookies are needed for adding comments on this website.
Google reCAPTCHA helps protect websites from spam and abuse by verifying user interactions through challenges.
Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us understand how visitors use our website.
Google Analytics is a powerful tool that tracks and analyzes website traffic for informed marketing decisions.
Clarity is a web analytics service that tracks and reports website traffic.
אנחנו מכבדים את פרטיותך. בעת השימוש באתר ייאסף מידע אישי שאתה מספק (כגון שם ופרטי קשר בטפסים) וכן מזהים טכניים (כגון כתובת IP ועוגיות). מטרות השימוש: מענה לפניות ומתן מידע על שירותים/קורסים. שיפור חוויית השימוש באתר, ניתוח שימוש ומדידת קמפיינים (בכפוף להסכמה). עוגיות (Cookies): עוגיות חיוניות פועלות תמיד לצורך תפעול האתר. עוגיות נוספות (אנליטיקה/שיווק) יופעלו רק לאחר מתן הסכמה אקטיבית. ניתן לשנות בחירות בכל עת דרך “הגדרות פרטיות”. שמירה ושיתוף: המידע נשמר בצורה מאובטחת, ומשותף רק עם ספקי שירות רלוונטיים (כגון אירוח, אנליטיקה או פרסום) לצורך המטרות שצוינו. זכויותיך: בכל עת ניתן לפנות אלינו לכתובת [email protected] לקבלת עיון, תיקון או מחיקה של המידע. לעיון במדיניות הפרטיות המלאה: www.uxer.co.il/cookie-policy